Ford CSR szkolenie – Agenda
1) Powiązanie wymagań IATF z wymaganiami klientów
2) Specyficzne Wymagania Klienta FORD w powiązaniu z IATF:
- Przedstawienie obowiązujących podręczników klienta
3) GPDS (Global Product Development System)
- Omówienie systemu rozwoju produktu w ujęciu Forda
4) eAPQP (Advanced Product Quality Planning)
- Zaawansowane planowanie jakości wyrobu
- Raportowanie poszczególnych elementów rozwoju produktu i procesu (deliverables)
- Omówienie aplikacji eAPQP
5) Global Phased PPAP requirements
- Raportowanie gotowości faz PPAP (VPP)
- Capacity Planning / Capacity Analysis Report
- Fazy PPAP
6) Wymagania specyficzne Ford dla PPAP 4.0 – omówienie specyficznych wymagań Ford’a dla:
- standardu PPAP 4.0
- części z oprogramowaniem wbudowanym
7) PSW (Part Submission Warrant) – zatwierdzenie dokumentacji PPAP przez klienta:
- Prawidłowe wypełnienie dokumentacji
- Poziomy zatwierdzenia
8) Q1 Manufacturing Site Assessment – audyt oceny systemu zarządzania jakością dostawcy
9) Zwroty gwarancyjne:
- Cel
- Sposób raportowania
- Ustalenie Acceptance Factor
- Negocjacja obciążeń
10) Portal klienta (Covisint) – przedstawienie najważniejszych aplikacji do codziennej pracy z klientem
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Uczestnik nauczy się :
- Prawidłowej interpretacji wymagań FORD w odniesieniu do IATF
- Zapozna się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie
- Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich
- Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii FORD’a oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta
- Pozna najważniejsze aplikacje portalu klienta Covisint
Automotive Quality Solutions
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego zatwierdzenia wyrobu poprzez PPAP przyczyni się do uzyskania w optymalnym czasie wyniku pozytywnego z prób, a co za tym idzie, zwrotu części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy
- Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z FORD STA jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta.
- Przyspieszenie czasu reakcji w przypadku zgłaszania problemów jakościowych w zakładach klienta poprzez zdobycie wiedzy na temat rezydentów, którzy mają zbudowane bardzo dobre relacje z działami jakości klienta.
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
1 dzień (8 godzin lekcyjnych)
Cena:
Szkolenia otwarte: 1430,00 zł netto / 1758,9 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu. Płatność proszę realizować do 30 dni po przeprowadzonym szkoleniu.
Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Na życzenie klienta istnienie możliwość rozwinięcia szkolenia o dodatkowy dzień warsztatowy.
Daty szkoleń otwartych:
21.03.2025 – otwarte szkolenie online
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
Zapraszamy też do zapoznania się z artykułem FORD SCCAF – jak zarządzać Charakterystykami Specjalnymi klienta