Stellantis portale klienta szkolenie – agenda:
1) eSupplierConnect – podstawowy portal dostawcy
- Omówienie portalu
- Wystawianie próśb (ticketów) o dostęp do nowych portali
2) MaPS – portal APQP:
- Wprowadzanie odstępstw z omówieniem osób kontaktowych z Stellantis (ex-FCA), które muszą je zatwierdzić
- Weryfikacja IMDS’a
- Weryfikacja wprowadzonych PA (PPAP), Advance Quality Planning AQP
- Weryfikacja statusów dla:
- Badań dostawcy Supplier Product Validation SPV
- Badań przeprowadzonych w laboratorium Stellantis (ex-FCA) – Engineering Product Validation EPV
- PPAP zakładu klienta – Plant Evaluation (ex-Benestare BE)
- Off Tool Off Process – finalny proces w finalnej lokalizacji. Punkt startowy dla zakładu klienta w odniesieniu do zamawiania wzorców pod próby PPAP od dostawcy
- Pełna Kwalifikacja – kiedy jest przyznana i jak ją zweryfikować
3) Supply Quality Performance – portal dot. zarządzania reklamacjami 0-km i dla części zamiennych:
- Omówienie normy 08018
- Omówienie wymagań dot. Wytycznych dla przyznawania punktów karnych dla dostawców (Incoming Material Quality – ex-Bid List Rules)
- Praktyczne omówienie bazy danych SQP
- Wprowadzanie certyfikatów oraz osób kontaktowych
- Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Wniosków o wycofanie reklamacji (Dispute Request)
- Omówienie wskaźników NCT (Non Conformity Ticket) oraz wskaźników wstępnych pre-NCT
- Omówienie Kosztów Ciągnionych za selekcje przeprowadzane w zakładzie klienta
4) eSQAL:
- Aktualizacja danych kontaktowych
- Zarządzanie Bid Listą (wcześniej definiowaną jako IMQ w SQP)
5) beSTandard – portal dot. norm Stellantis (ex-FCA):
- Wyszukiwanie norm
- Ustawianie news lettera (automatyczne powiadomienie o aktualizacjach norm)
- Wytyczne, z kim się kontaktować odnośnie wygaśnięcia rocznej autoryzacji
- W jaki postępować w celu dekodingu plików ppdf
- Wyszukiwanie po słowach
6) Supplier Chargeback System – portal dot. obsługi obciążeń gwarancyjnych oraz definiujących Technical Factor
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Uczestnicząc w szkoleniu:
- uczestnik będzie umiał obsługiwać portal reklamacji klienta SQP (Supply Quality Performance) łącznie z wprowadzeniem certyfikatów, pisaniem raportów 8D, wprowadzaniem prośby o anulowanie wskaźnika (Cross-out Request / Depenamento), tworzeniem raportów oraz Incoming Material Quality
- obsługiwać portal APQP klienta MaPS łącznie z weryfikacją planów badań SPV (w przyszłości DVP&R), statusem prób integratywnych EPV (ex-PI), statusu Plant Evaluation PE (ex-Benestare), Mass Production Audit, PPQ (xAQP), CAT (xPDR), IMDS. Dodatkowo zdobędzie wiedzę jak wypełniać odstępstwo w systemie MaPS oraz jak weryfikować jego status.
- zdobędzie wiedzę odnośnie wyszukiwania norm na portalu klienta
- wypełniać odstępstwo IAA (Interim Approval Authorization) w systemie MaPS oraz weryfikować jego status.
Automotive Quality Solutions
Adresaci szkolenia:
- Inżynierowie Jakości, Inżynierowie Jakości Klienta, Inżynierowie Zapewnienia Jakości, Project Managerzy, Program Managerzy,
Automotive Quality Solutions
Informacje dodatkowe:
W celu przeprowadzenia z uczestnikami praktycznych ćwiczeń dot. obsługi powyższych portali rekomenduje się, aby posiadali oni dostęp do portali SQP i/lub MaPS.
Czas trwania: 1 dzień – 7 godzin
Data szkolenia otwartego:
5.12.2024 – otwarte szkolenie online
Cena:
– Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
– Szkolenia otwarte: 1547 zł netto / 1902,81 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe
- Wydanie certyfikatu
- Uczestnictwo w szkoleniu
- 12 miesięcy bezpłatnych konsultacji
Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem eSupplierConnect, MaPS, SQP, beStandard – najważniejsze portale przy współpracy z Stellantis (ex-FCA)