CSR VOLVO szkolenie – Agenda:
1. Definicja Specyficznych Wymagań Klientów w odniesieniu do IATF16949:2016
2. Wymagania VOLVO w zakresie APQP/PPAP
3. Omówienie wymagań zawartych w Supplier Quality Assurance Manual
4. Pozostałe kluczowe wymagania Volvo – VQE
5. Omówienie wybranych wymagań zawartych w PRODUCTION MATERIAL GLOBAL TERMS AND CONDITIONS
Adresaci szkolenia:
- Osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości,
- Inżynierowie jakości klienta,
- Przedstawiciele jakości klienta zewnętrznego,
Uczestnik nauczy się:
- Prawidłowej interpretacji wymagań VOLVO w odniesieniu do IATF
- Zapozna się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Wymagań w zakresie Programu Oceny Dostawców – VQE – Volvo CarS Quality Excellence wraz z oczekiwanym poziomem performance
- Wymagań zawartych w Supplier Quality Assurance Manual
- Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii VOVLO oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta na podstawie wymagań APQP/PPAP
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Poznanie podstawowych wymagań z zakresu specyficznych wymagań VOLVO
- Zrozumienie pozostałych wymagań dla Dostawcy w obszarze oferowania, spełnienia wymagań jakościowych dla nowych części, rozwoju dostawcy oraz nadzoru nad produkcją seryjną
- Dodatkowo uzyskanie informacji odnośnie do oczekiwanego poziomu osiągów (performance) dla Dostawcy
- w projektach co przekłada się na pozytywne budowanie długofalowych relacji z klientem
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
1 dzień (8 godzin lekcyjnych)
Cena:
1300 zł netto / 1599 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat