Stellantis ex-FCA CSR szkolenie – agenda:
Szkolenie przeprowadzane jest w oparciu o 5 rewizję CSR’ów opublikowanych w dniu 15.03.2021 r.
1) Powiązanie wymagań IATF z wymaganiami klientów (część warsztatowa – case study)
2) Specyficzne Wymagania Klienta CSR Stellantis (ex-FCA) w powiązaniu z IATF:
- Quality Requirements for Suppliers (QRS) PRO-00109 – nowe zharmonizowane wymaganie przy współpracy ze Stellantis ex-FGP.42 i Statement of Requirements
- Basic Requirement Check List – Podstawowe Wymagania
- Aditionall Quality Requirements (AQR) – Dodatkowe Wymagania Jakościowe
- Forever Requirements – SQ.00012
- Manufacturing Feasability Assessment (MFA) – Ocena Wykonalności Produkcji
- Zarządzanie rozwojem Systemu Zarządzania Jakością (Quality Management System – QMS) dostawcy
- Kryteria eskalacyjne
3) 07740 – Kwalifikacja nowych wyrobów oraz wyrobów w eksploatacji
- Proces zamawiania wzorców pod Plant Evaluation (ex-Benestare) przez zakład klienta oraz postępowanie przy negatywnym wyniku i wprowadzenie do PRO.00106 PPAP Approval
- Tworzenie planu badań autokwalifikacji Supplier Product Validation (ex-AQF) pod kątem definiowania i zatwierdzania badań rekwalifikacyjnych oraz wprowadzenie do nowego podejścia DVP&R Design Verification Plan And Report (DVP&R) (Stellantis Harmonized) QR.10022
- Przekazywanie oraz sprawdzanie wyników testów prób integratywnych Engineering Product Validation ex-PI)
4) 08090 – Odstępstwo – teoria a praktyka
5) SQ.00010 – Advance Quality Planning i Production Part Approval Process
- Zastosowanie w odniesieniu do kamieni milowych projektu
- Omówienie powiązania z normami 07740, 08018
- Część warsztatowa – case study
6) GSQN.007 – Capacity Assessment Procedure – ex-PDR SQ.00008
7) 9.01102 – Jakość Dostaw oraz 9.01103 – CQC
8) GSQN.0004 – Proactive Containment Procedure ex-SQ.00009 – Safe Launch Plan – SLP
9) FGP 16 – 3CPR (ex-Control Shipment Level) & New Business Hold
10) 9.01120 – Charakterystyki Report:
- Wybór
- Kryteria rejestrowania dokumentacji kontroli
- Kryteria przechowywania dokumentacji kontroli
11) 08018 – Monitorowanie Jakości Dostawców i jej powiązanie z Global Stellantis Supplier Claim Management Procedure GSQN-001 wspólnej dla grupy Stellantis:
- Podział wskaźników reklamacyjnych
- Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Cross-out’ów
- Omówienie reguł dla oceny jakościowej dostawców
12) Uwagi praktyczne:
- Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z klientem
- Kody dostawcy – powiązanie z kodami alfanumerycznymi
- Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich.
- Praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Stellantis ex-FCA CSR szkolenie pozwala uczestnikowi na zdobycie wiedzy z:
- Prawidłowej interpretacji wymagań Stellantis ex-FCA w odniesieniu do IATF
- Które normy odnoszące się do CSR’ów na stronach IATF’u są nieaktualne oraz przez jakie normy zostały zastąpione
- Które z CSR’ów odnoszących się do Audytu Procesu zostaną wprowadzone w nowym dokumencie audytowym PPAP Status oraz w jakiej sekcji
- Zapozna się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie
- Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich
- Jakie są różnice między teorią a praktyką dla Odstępstwa
- Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii Stellantis ex-FCA oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta
- Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z klientem
- Kody dostawcy – powiązanie z kodami alfanumerycznymi dla zakładów klienta zlokalizowanych w różnych państwach
Automotive Quality Solutions
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu w optymalnym czasie pozytywnego Plant Evaluation PE (ex-Benestare), który skutkuje zwrotem części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy
- Na co zwrócić uwagę przy wypisywaniu wniosku o anulowanie wskaźnika (Non Conformity Ticket – NCT) lub częściowego wniosku o anulowanie wskaźnika
- Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z Stellantis (ex-FCA) SQE jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta
- Przyspieszenie czasu reakcji w przypadku zgłaszania problemów jakościowych w zakładach klienta poprzez zdobycie wiedzy na temat rezydentów, którzy mają zbudowane bardzo dobre relacje z działami jakości klienta
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
2 dni (każdy po 8 godzin lekcyjnych)
Cena:
Szkolenia otwarte: 2250,00 zł netto / 2767,7 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu. Płatność proszę realizować do 30 dni po przeprowadzonym szkoleniu.
Stellantis ex-FCA CSR szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Na życzenie klienta istnienie możliwość rozwinięcia szkolenia o dodatkowy dzień warsztatowy.
Daty szkoleń otwartych:
24.02-25.02.2025 – otwarte szkolenie w formie zdalnej.
Dodatkowo to szkolenie można zamówić w formie nagrań video
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- jako jedyni na rynku oferujemy 12 miesięcy konsultacji dla uczestników szkolenia
Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem 10 zmian, które musisz znać współpracując ze Stellantis ex-FCA