CSR GM szkolenie – Agenda:
1. Definicja Specyficznych Wymagań Klientów w odniesieniu do IATF16949:2016
2. Wprowadzenie do specyficznych wymagań GM (CSR)
3, Pozostałe kluczowe wymagania GM na bazie Global Supplier Quality Manual
4. Omówienie wymagań zawartych w BIQS / GM Quality Performance Requirements.
5. Wymagania względem dostawcy w ramach programu BIQS
6. Podstawowe słownictwo i nomenklatura
Adresaci szkolenia:
- Osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości,
- Inżynierowie jakości klienta,
- Przedstawiciele jakości klienta zewnętrznego,
Uczestnik nauczy się:
- Prawidłowej interpretacji podstawowych wymagań grupy GM
- Pozna aktualne wymagane dokumenty w ramach współpracy z grupą GM
- Prawa i obowiązki Dostawcy oraz Klienta wynikające z prowadzenia nowych projektów
- Podstawowej terminologii obowiązującej przy współpracy z grupą GM
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- spełnienie wymagań Klienta GM
- Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z przedstawicielami klienta jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta.
- Wdrożenie ciągłego doskonalenia, jako wymagania wynikającego z programu BIQS
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
2 dni (8 godzin lekcyjnych)
Cena:
2190 zł netto / 2693,7 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat