Mercedes CSR szkolenie – agenda:
Zapoznanie uczestników ze specyficznymi wymaganiami klienta Mercedes-Benz z uwzględnieniem ich powiązania z wymaganiami standardu IATF 16949:2016 a także pozostałymi wymaganiami obowiązującymi dostawców tego klienta (m. in. wymagania techniczne, wytyczne VDA).
Przeprowadzenie ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, a także wymiana doświadczeń praktycznych z porównaniem wymagań innych klientów OEM.
1) Specyficzne Wymagania Klienta (CSR’s) w kontekście wymagań normy IATF 16949:2016
2) Wymagania IATF16949;2016 vs Mercedes-Benz CSR
3) Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020 z odniesieniem do poprzednich rewizji MBST z uwzględnieniem wybranych norm MBN i DBL
4) Zarządzanie w projektach Mercedes-Benz w oparciu na podejściu zgodnym z VDA MLA
5) Omówienie wymagań w poszczególnych fazach przed-seryjnych (Baulos, ESWFT/SWFT, PRO1/2/3)
6) Audity w standardach klienta Mercedes-Benz
7) Przegląd podstawowych aplikacji w Mercedes-Benz Supplier Portal tj DocMaster, PIA, SQMS, eSEP++, EBSC itd.
8) Przegląd formularzy wymaganych przez Mercedes-Benz w procesie PPA z uwzględnieniem WEB V100/200/300
9) Wymagania Mercedes-Benz w ramach zarządzania reklamacjami
Adresaci szkolenia:
- Osoby odpowiedzialne za uruchomienia nowych projektów
- Inżynierowie jakości odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientem
- Osoby zarządzające specyficznymi wymaganiami klientów w organizacji
- Wewnątrz organizacyjni auditorzy systemu, procesu i produktu
Prześlij zgłoszenie
Program szkolenia
Automotive Quality Solutions
Uczestnik nauczy się :
- W jaki sposób obsługiwać aplikacje klienta w zakresie umieszczania dokumentacji, realizacji projektu i obsługi reklamacji
- W jaki sposób przygotować dokumentacje dla zatwierdzenia wyrobu
- W jaki sposób interpretować ocenę dostawcy realizowanej przez klienta Mercedes
Automotive Quality Solutions
Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Poznanie specyficznych wymagań klienta Mercedes i jaka jest struktura dokumentacji CSR dla tego klienta
- Poprawna interpretacja zapytania ofertowego RFQ – Mercedes w kontekście specyficznych wymagań klienta
- Praktyczne zastosowanie wymagań MBST Mercedesa w kontekście wymagań normy IATF 16949
- Zrozumienie podejścia klienta Mercedes do zapewnienia jakości w projektach
Automotive Quality Solutions
Czas trwania / cena
Czas trwania:
2 dni (każdy po 8 godzin lekcyjnych)
Data szkolenia:
7.07-8.07.2025 – otwarte szkolenie online
Cena:
Szkolenie otwarte:
– 2250 zł netto / 2767, 5 zł brutto – cena za uczestnika. Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat