BMW CSR szkolenie
– Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta BMW Group w odniesieniu do IATF i VDA
Szkolenie przeprowadzone jest przez wieloletniego praktyka, współpracującego aktywnie z tym klientem od ponad 15 lat.
Szkolenie przeprowadzone jest przez wieloletniego praktyka, współpracującego aktywnie z tym klientem od ponad 15 lat.
BMW CSR szkolenie
Zapoznanie Uczestników ze specyficznymi wymaganiami klienta – grupy BMW, jakie obowiązują w przemyśle motoryzacyjnym oraz powiazaniem tych wymagań ze standardami IATF 16949:2016 oraz wymaganiami VDA
1) Wprowadzenie do wymagań BMW Group w odniesieniu do standardu IATF 16949:2016 oraz VDA
2) Zarządzanie projektem:
3) Statystyczna kontrola procesu w oparciu o GS 98000 (VDA 5):
4) PPA na portalu klienta BMW wg wymagań VDA 2
5) Zarządzanie reklamacjami na platformie qWin:
6) Omówienie dokumentacji klienta:
7) Charakterystyki specjalne oraz ich oznaczanie wg GS 91011:
8) BMW – Ocena dostawców poprzez aplikację LPKM NEXT
9) Ogólne informacje dot. portalu BMW:
10) Rekwalifikacja produktu i procesu wg wymagań GS 90018-1 / 2:
11) PCS – Process Series – Odbiór procesu wg BMW:
12) Zarządzanie gwarancjami wg. GS95004
Czas trwania:
2 dni (każdy po 8 godzin lekcyjnych)
Data szkolenia:
10.10-11.10.2024 – otwarte szkolenie online
Cena:
Szkolenie otwarte:
– 1990,00 zł netto / 2447,7 zł brutto. Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.
Cena obejmuje: