Zapraszamy do pobrania 30 stronicowego opracowania, który przedstawia praktyczną realizację określonych wymagań IATF:
- Specyficzne Wymagania Klienta (CSR) wg. IATF – wprowadzenie
- IATF 4.3.2 Specyficzne Wymagania Klienta – realizacja poprzez zastosowanie matrycy wymagań
- Wymagania IATF w odniesieniu do zarządzania gwarancją:
- 8.5.5.2 Umowa serwisowa z klientem
- 9.3.2.1 Dane wejściowe do przeglądu zarządzania – uzupełnienie
- 9.1.2.1 Zadowolenie klienta – uzupełnienie
- 10.2.5 Systemy zarządzania gwarancjami
- Proces Zatwierdzania Wyrobu IATF 8.3.4.4 – co należy wiedzieć przed zaplanowaniem budów i wysyłek do zatwierdzenia przez klienta
- Plan Kontroli IATF 8.5.1.1 – co należy wiedzieć podczas opracowywania
- Kontrola wymiarowa i badanie funkcjonalności w odniesieniu do IATF 8.6.2
- IATF 9.1.2.1 Zadowolenie klienta – uzupełnienie: realizacja na podstawie Radar Chart
- IATF – audyt specjalny jednostki certyfikującej