FORD CSR – Dlaczego znajomość i zrozumienie wymagań specyficznych klienta FORD jest tak istotne?

Ford Motor Company, podobnie jak prawie wszyscy producenci OEM, określił własne specyficzne, indywidualne wymagania dla Dostawców w branży motoryzacyjnej. Co go wyróżnia? Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?

Odpowiedzi jest kilka i, co ważne, każda z nich jest poprawna. Wymagania klient Ford CSR są jednymi z najszerszych i najbardziej rozbudowanych w branży motoryzacyjnej. Ford reguluje każdą fazę produkcji swoimi specyficznymi wymaganiami – od fazy rozwoju projektu, poprzez produkcję seryjną, aż po zarządzanie zwrotami gwarancyjnymi, na które obecnie zaczyna się zwracać uwagę, ponieważ w wymaganiach IATF istnieje kilka sekcji związanych z tym obszarem.

FORD CSR i powiązanie z IATF'em

Zakres zastosowania FORD CSR

Swoimi wymaganiami Ford CSR obejmuje nie tylko kwestie jakości, ale także oprogramowania, logistyki i inżynierii. Ponadto spełnienie większości wymagań Forda determinuje Dostawców do prawidłowego ich raportowania lub archiwizowania. Jakby tego było mało, mnogość aplikacji na Portalu Klienta, które są niezbędne do jego prawidłowego działania, jest znacząca. Poznanie ich z pewnością jest dodatkowym argumentem, dla którego warto uczestniczyć w naszym szkoleniu.

Czy to wszystko, co powinieneś wiedzieć? Absolutnie nie! Dodatkowo dowiesz się jak my, jako dostawcy, jesteśmy oceniani przez Forda, jakie są konsekwencje (zarówno pozytywne, jak i negatywne), jak musimy udowodnić klientowi spełnienie wymagań stawianych Dostawcom.

Musimy też zaznaczyć, że jest to klient, który oprócz standardowej certyfikacji IATF wymaga wdrożenia swojego własnego systemu Q1. Na szkoleniu dowiesz się kiedy możemy zostać Dostawcą z Nagrodą Jakości Q1 i w jaki sposób Q1 może być zawieszony. Co należy zrobić, aby utrzymać status dostawcy Q1, a także to jak zatwierdzić produkt (uwaga: produkt jest dopuszczony „w fazie”) do produkcji seryjnej w fabrykach klienta – tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiesz się podczas naszego szkolenia.

Nasz trener jest wieloletnim praktykiem, który cały czas współpracuje z tym klientem. Stanowi to wartościowe źródło wiedzy także dla strategii budowania długofalowych relacji z klientem w jego europejskich zakładach.

Jeśli zastanawiasz się, czy warto uczestniczyć w szkoleniu „Ford CSR – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klienta”. Mamy nadzieję, że Twoje wątpliwości zostały rozwiane i odpowiedź może być tylko jedna – warto!

Pobierz BEZPŁATNIE nasze E-BOOKI

X