Chcesz skutecznie zarządzać zwrotami gwarancyjnymi?

Zmagasz się z problemami w procesie obsługi zwrotów, nieefektywną analizą danych oraz brakiem skutecznych strategii zarządzania reklamacjami?

Weź udział w profesjonalnym programie szkoleniowym „Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi” i zdobądź wiedzę, która uczyni Cię ekspertem w optymalizacji procesów gwarancyjnych w Twojej branży!

Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi – szkolenie online

Dołącz do szkolenia

Obejrzyj intro – trener Dariusz Kowalczyk przedstawia szkolenie Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi.

Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • Jak poprzez prawidłowe zarządzanie zwrotami gwarancyjnymi można redukować koszty wynikające z wystawianych not obciążeniowych.

  • Najlepszych praktyk oraz metod zarządzania, które pozwolą na zwiększenie skuteczności w procesie zarządzania zwrotami.

  • Będziesz mógł lepiej zrozumieć, jakie narzędzia stosować w różnych scenariuszach i jak je wykorzystać w celu poprawy efektywności tego procesu w organizacji.

  • Szybciej i skuteczniej reagować na problemy zgłaszane przez klientów.

  • Zmniejszać koszty związane z obsługą reklamacji.

  • Bardziej efektywnie wykorzystać czas i zasoby, przekładające się na wzrost oszczędności finansowych dla Twojej organizacji.

  • Poprawy procesów biznesowych – kurs dotyczący zarządzania zwrotami gwarancyjnymi może pomóc Ci w uproszczeniu procesów biznesowych związanych z obsługą reklamacji i zwrotów. Pozwoli Ci to na lepsze dopasowanie tych procesów do potrzeb Twojej firmy oraz poprawienie jakości usług świadczonych przez Twoją organizację.

  • Zwiększysz swoją wartość na rynku pracy i zdobędziesz przewagę w stosunku do konkurencji.

Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi

Szkolenie online

Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie online

Dołączam do szkolenia

Dla kogo jest to szkolenie?

Inżynierowie Jakości Klienta
Poznasz jak skutecznie analizować przyczyny zwrotów i jak wdrażać działania zapobiegawcze, minimalizujące koszty reklamacji. Dzięki szkoleniu zyskasz wiedzę na temat najlepszych praktyk w zarządzaniu danymi gwarancyjnymi, co pozwoli na lepszą współpracę z klientami i dostawcami w celu poprawy jakości produktów.
Inżynierowie i Technicy odpowiedzialni za analizy zwrotów gwarancyjnych
Będziesz skutecznie identyfikować główne przyczyny zwrotów i opracowywać trafne rekomendacje działań korygujących. Dzięki zdobytej wiedzy możesz precyzyjnie interpretować dane gwarancyjne oraz usprawniać procesy analizy reklamacji, co przyczyni się do poprawy jakości produktów i optymalizacji kosztów.
Kierownicy Jakości, Dyrektorzy Jakości
Ukończenie szkolenia pozwala na skuteczne nadzorowanie procesów reklamacyjnych i optymalizacji koszty zwrotów gwarancyjnych w organizacji. Dzięki szkoleniu zyskasz narzędzia do strategicznego zarządzania danymi gwarancyjnymi, co pozwoli podejmować lepsze decyzje biznesowe oraz zwiększać satysfakcję klientów.

Co zawiera szkolenie?

Program szkolenia zawiera 7 modułów. Poznasz jak rozpocząć wdrażanie procesu analizowania zwrotów gwarancyjnych  oraz jak nimi skutecznie zarządzać.

Ilość nagrań wideo: 57 filmów

Czas trwania: 4 godziny 56 minut

Moduł I

Podstawy Zarządzania Gwarancjami w Automotive – Wymagania IATF i Klientów

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Czym jest gwarancja?
  • Wymagania standardu IATF w odniesieniu do gwarancji
  • Wymaganie IATF 9.1.2.1 – Zadowolenie Klienta – uzupełnienie
  • Wymaganie IATF 10.2.5 – Systemy Zarządzania Gwarancjami
  • Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta

Moduł II

Wymagania Specyficzne Klienta (CSR) w Odniesieniu do Zarządzania Zwrotami Gwarancyjnymi

  • CSR dla 8.5.5.1 – Informacje zwrotne z serwisu
  • CSR 9.3.2.1 – Przegląd zarządzania
  • CSR 9.1.2.1 – Satysfakcja Klienta Stellantis Ford, GM, VW, xFCA
  • CSR 10.2.5 – Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi Stellantis Ford, GM, VW, xFCA
  • CSR 10.2.6 – Analiza części uszkodzonych w fazie eksploatacji Stellantis xFCA

Moduł III

Flying Doctor i Zarządzanie Częściami Gwarancyjnymi – Procesy i Praktyka

  • Przykład procesu zarządzania częściami z sieci gwarancyjnej
  • Flying Doctor – wprowadzenie
  • Flying Doctor – kroki do przeprowadzenia u dilera
  • Przykład raportu Flying Doctora do wykonania u dilera
  • Flying Doctor i szkolenie Dilerów
  • Kontrola wzrokowa – przykłady
  • Nieautoryzowana podmiana podkomponentów

Moduł IV:

MIS i No Trouble Found (NTF)
Dokumentacja, Testy i Strategie
  • Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS
  • Przykład dokumentacji IPTV i MIS dla Grupy Stellantis
  • Przykład dokumentacji MIS i IPTV dla FORD, VW, BMW, GM
  • Podstawowe pojęcia – Technical Factor
  • Podstawowe pojęcia – No Trouble Found NTF
  • Standardowe testy – krok I procesu NTF
  • Testy pod obciążeniem – krok II procesu NTF
  • Strategie zarządzania No Trouble Fault

Moduł V:

Testowanie Niezawodności, Rozkład Weibulla i PPM

Analiza Jakościowa w Automotive

  • Testy niezawodnosciowe
  • Quality Tracking i TGW i TGR
  • Testy przeprowadzane przez klientów wewnętrznch
  • Weryfikacja przepływu materiału u klienta
  • Rozkład Weibulla – wprowadzenie oraz przykład w Minitabie
  • Rozkład Weibulla – definiowanie zakresu
  • Analiza PPM – wprowadzenie i omówienie formularza
  • Dane procesowe

Moduł VI:

Zarządzanie Zwrotami i Analiza Reklamacji

Strategie, Metody i Procesy

  • Czynności dilera do przeprowadzenia przed wysyłką
  • Strategie pozyskiwania informacji z organizacji
  • Definiowanie procesu zarządzania zwrotami z klientem
  • Poziomy analiz uzgadnianych z klientem
  • Metodologia „Swap” i „Swap Back”
  • Analiza drugiego poziomu
  • Analiza trzeciego poziomu

Moduł VII:

Analiza Danych i Raportowanie w Zarządzaniu Zwrotami Gwarancyjnymi

  • Rodzaje raportów dla zwrotów gwarancyjnych
  • Occurence chart
  • Failure Action Effectiveness chart
  • Pareto chart
  • Analiza danych od klienta
  • Wykorzystanie danych z gwarancji przy współpracy z zakładami klienta
  • Lesson Learned w zarządzaniu zwrotami gwarancyjnymi
Dołączam do szkolenia

Zobacz przykładowe lekcje

Nie jesteś pewien, czy kursy online są dla Ciebie, albo czy ten konkretny kurs spełni Twoje oczekiwania?

Zobacz lekcje demo!

Masz roczny dostęp takich materiałów.

Lekcja 24: Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS

Lekcja 32: Testy niezawodnościowe

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Masz bezpośredni kontakt z trenerem poprzez platformę szkoleniową.
Testimonial by Kontakt z trenerem
Kontakt z trenerem
Uzyskaj dostęp do 5 formularzy, które usprawnią Twoją pracę.
Testimonial by Formularze
Formularze
Szkolenie wspiera lepszą interpretację wymagań podręczników VDA FFA i CQI-14.
Testimonial by Uzupełnienie dla VDA FFA i CQI-14
Uzupełnienie dla VDA FFA i CQI-14
💯% gwarancji satysfakcji - masz miesiąc na zwrot pieniędzy.
Testimonial by Gwarancja satysfakcji
Gwarancja satysfakcji
Certyfikat wystawiony przez zarejestrowaną Instytucję Szkoleniową z numerem 2.24/00134/2024.
Testimonial by Certyfikat w j. polskim i angielskim
Certyfikat w j. polskim i angielskim
Zdobywaj wiedzę we własnym tempie, kiedy chcesz i jak długo chcesz.
Testimonial by 365 dni nielimitowanego dostępu
365 dni nielimitowanego dostępu

Certyfikat ukończenia szkolenia

Po zakończeniu naszych szkoleń, uczestnicy otrzymują certyfikat w dwóch językach.

Jako akredytowana instytucja szkoleniowa, zarejestrowana w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem 2.24/00134/2024, zapewniamy najwyższą jakość kształcenia.

Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi - certyfikat szkolenia online PL
Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi - certyfikat szkolenia online EN
Dołączam do szkolenia

Autor szkolenia:

Dariusz Kowalczyk

  • Mgr inż. Modelowania Komputerowego Układów i Procesów na Politechnice Śląskiej
  • Absolwent studiów podyplomowych – Międzynarodowy System Zarządzania Jakością na Politechnice Krakowskiej
  • Od 2005 roku aktywnie związany z branżą motoryzacyjną (OEMs: Zakłady produkcyjne Stellantis w Gliwicach i Tychach oraz poddostawcy) dla wyrobów w rozwoju oraz w bieżącej produkcji
  • 18+ lat doświadczenia jako ekspert ds. zarządzania zwrotami gwarancyjnymi zarówno z perspektywy klienta OEM jak i dostawcy 1 rzędu
  • 8D Problem Solving ekspert
  • 9+ lat doświadczenia jako koordynator ds. audytów warstwowych LPA
  • Trener zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej
  • Szkolił klientów z Europy, Malezji, Meksyku, USA, Maroka, Tunezji, Hong Kongu, Chin oraz Korei Południowej
  • 8 lat doświadczenia jako Stellantis xFCA SQE i Lider zespołu
  • 9+ lat doświadczenia jako Koordynator ds. Systemu Zarządzania Jakością (IATF)
Image module

Oto co otrzymasz po zakupie dostępu do programu „Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi”

Pełny pakiet:

947 zł brutto

Dołącz do szkolenia!
🎥 Dostęp do 57 lekcji wideo na 365 dni
📜 Certyfikat ukończenia 2 językach
👨‍🏫 Wsparcie trenera przez 365 dni
🕒 Dostęp do kursu – 24/7
📊 5 arkuszy i narzędzi stosowanych w zarządzaniu zwrotami
📘 1 ebook
ODBIERZ SWÓJ DOSTĘP

Jeśli chcesz się rozliczyć w inny sposób (faktura na firmę, pro-forma, etc) lub zapytać o ofertę dla firm, napisz proszę:

info@automotivequal.com

lub zadzwoń 507-582-911

30 dniowa gwarancja satysfakcji!

Ten kurs jest naprawdę świetnym produktem, przygotowałem cały program, aby dostarczyć Tobie jak najwięcej praktycznej wiedzy.

Jeśli pomimo tego zechcesz zrezygnować po zakupie – masz do tego pełne prawo i nie ponosisz żadnego ryzyka. Masz 30 dni na zwrot kursu z dowolnego powodu.

Wystarczy, że napiszesz do mnie na info@automotivequal.com, a ja zwrócę Ci pieniądze.

Masz pytania? Oto odpowiedzi!

Dostęp do kursu zostanie udzielony natychmiast po zaksięgowaniu płatności. Szczegóły dotyczące logowania do platformy kursowej otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail w trakcie składania zamówienia.

Cały kurs został zarejestrowany w formie wideo, abyś mógł wygodnie zapoznać się z całym procesem. W filmach prezentuję wszystko krok po kroku, co pozwoli Ci poradzić sobie nawet jeśli jesteś osobą początkującą. W poszczególnych lekcjach znajdziesz dodatkowe informacje oraz materiały wspierające, które pomogą Ci praktycznie zastosować nowe umiejętności i narzędzia.

Tak, jeśli chcesz fakturę, zaznacz checkboxa w formularzu zamówienia i uzupełnij dane.  Otrzymasz fakturę na swojego maila, po zaksięgowaniu płatności. Pamiętaj, żeby podać pełną nazwę Twojej firmy w zamówieniu.

W kursie znajdziesz kilkadziesiąt krótkich lekcji wideo. Łączny czas trwania kursu wynosi ponad 5 godzin. Lekcje zostały zaprojektowane tak, abyś mógł wybierać te, które Cię najbardziej interesują.

Jeśli chcesz zakupić kilka licencji na kurs dla Twojego zespołu, proszę napisz na adres info@automotivequal.com

Jeśli masz jeszcze pytania lub wątpliwości dotyczące kursu, proszę napisz je na adres info@automotivequal.com