CSR GM szkolenie

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klienta

Celem szkolenia CSR GM jest zapoznanie uczestników ze specyficznymi wymaganiami klienta obowiązującymi w przemyśle motoryzacyjnym. Szkolenie obejmuje przedstawienie działań związanych z fazą uruchomienia, procesem zatwierdzania wyrobów oraz zarządzaniem zmianami w bieżącej produkcji. Uczestnicy poznają również procedury klienta oraz zasady przygotowania wymaganej dokumentacji.

CSR GM szkolenie – Agenda:

1. Definicja Specyficznych Wymagań Klientów w odniesieniu do IATF16949:2016

2. Wprowadzenie do specyficznych wymagań GM (CSR)

3, Pozostałe kluczowe wymagania GM na bazie Global Supplier Quality Manual

4. Omówienie wymagań zawartych w BIQS / GM Quality Performance Requirements.

5. Wymagania względem dostawcy w ramach programu BIQS

6. Podstawowe słownictwo i nomenklatura

Adresaci szkolenia:

  • Osoby odpowiedzialne za jakość, pracownicy działu jakości,
  • Inżynierowie jakości klienta,
  • Przedstawiciele jakości klienta zewnętrznego,

Uczestnik nauczy się:

  • Prawidłowej interpretacji podstawowych wymagań grupy GM
  • Pozna aktualne wymagane dokumenty w ramach współpracy z grupą GM
  • Prawa i obowiązki Dostawcy oraz Klienta wynikające z prowadzenia nowych projektów
  • Podstawowej terminologii obowiązującej przy współpracy z grupą GM

Korzyści dla przedsiębiorstwa:

  • spełnienie wymagań Klienta GM
  • Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z przedstawicielami klienta jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych wymagań klienta.
  • Wdrożenie ciągłego doskonalenia, jako wymagania wynikającego z programu BIQS

Prześlij zgłoszenie

Automotive Quality Solutions

GM SCR szkolenie - Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta GM w odniesieniu do IATF

*

*

Program szkolenia

w formacie PDF
Image module
Pobierz program (PDF)Program szkolenia w formacie pdf

Automotive Quality Solutions

Czas trwania / cena

Czas trwania:
1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

 

 

Cena:

1390 zł netto /  1709,7 zł brutto

Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu

Szkolenie zamknięte możliwe są do przeprowadzenia bezpośrednio u klienta lub zdalnie. W razie szczegółowych informacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem.

 

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat